Internet sigurnost

 

U svom poslovanju veliku pažnju posvećujemo zaštiti integriteta Vaših transakcija i podataka koji se odnose na Vaš bankovni račun.

Koristimo najnoviji bezbednosni softver i primenjujemo procedure kojima štitimo Vaše transakcije preko interneta.

Pored toga, uvek treba da budete svesni da se internet i elektronska pošta mogu upotrebiti kao sredstva za nezakonitu aktivnost, te Vam preporučujemo da se na ovom mestu upoznate sa nekim od osnovnih mera internet bezbednosti Opšte informacije o internet bezbednosti. 3D Secure Dynamic program za sigurna internet plaćanja 

Više informacija o bezbednosti bankarskih klijenata možete dobiti i na sajtu Udruženja banaka Srbije. 

„Fišing“ ili mrežna krađa identiteta

„Fišing“ ili mrežna krađa identiteta predstavlja pokušaj krađe podataka korisnika interneta putem falsifikovane web stranice. Obično se link za takvu stranicu nalazi u e-mail-u ili chat porukama koje se nasumično šalju, u pokušaju da se klijenti prevare i navedu da otkriju informacije na lažnoj web stranici. 

U tim porukama obično se tvrdi da je neophodno „ažurirati“ ili „potvrditi“ informacije o Vašem računu, te se klijenti nagovaraju da kliknu na dati link u elektronskoj poruci/e-mail-u koja ih vodi do lažne web stranice. Sve informacije koje upišete na lažnoj web stranici dospevaju u ruke kriminalaca koje oni zatim koriste u svoje nezakonite svrhe.

Pozivamo Vas da se sa karakteristikama "fišing" elektronskih poruka, kao i načinima zaštite od njih, upoznate ovde Informacije o internet bezbednosti: „Fišing“ ili mrežna krađa identiteta.


Prijavljivanje sumnjivih poruka

Ako primite sumnjivu poruku, molimo Vas da nas odmah obavestite  prosleđivanjem sumnjive poruke na sledeći e-mail srb.ebank@procredit-group.com  

Takođe, možete nam se obratiti telefonskim putem, pozivom Info centra na brojeve telefona 0 700 700 000 ili 011/20 57 000 (za pozive sa mobilnog telefona i iz inostranstva) ili tako što ćete posetiti najbližu ekspozituru i uspostaviti kontakt sa Vašim savetnikom za klijente.

Više informacija o načinu prijavljivanja sumnjivih poruka, možete saznati ovde - Informacije o internet bezbednosti: prijavljivanje sumnjivih poruka.

Korisnička podrška

ProCredit Banka

srb.ebank@procredit-group.com   

    

Asseco SEE - Podrška korisnicima

helpdesk@24x7.rs

011/ 20 13 131

http://www.24x7.rs

Halcom - Podrška korisnicima

helpdesk@halcom.rs

011/ 30 32 432

http://www.halcom.rs

Zakažite razgovor

sva polja označena sa "*" su obavezna

Obaveštenje o obradi i zaštiti podataka o ličnosti

Korišćenje internet prezentacije Banke je moguće bez ostavljanja podataka o ličnosti. U slučaju da želite da se detaljnije informišete, prijavite ili koristite poslovne usluge Banke, na određenim delovima internet prezentacije Banke, moguće je dobrovoljno uneti sopstvene podatke o ličnosti.

Banka prikuplja, obrađuje, čuva i štiti podatke o ličnosti, u svrhu pripreme, zaključenja i izvršenja ugovora, ili postupanja po zahtevima podnetih putem kontakt formi na sajtu u svemu saglasno uspostavljenim načelima i zahtevima važećeg Zakona o zaštiti podataka o ličnosti, što je detaljno opisano kroz dokument “Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti ProCredit Bank” koji je dostupan na zvaničnoj internet prezentaciji Banke, na lokaciji, kao i u poslovnim prostorijama Banke.