Online usluge za fizička lica | ProCredit Bank Skip to main content

Možda me ne vidite, ali sam uvek tu!

Vaša ONLINE banka

Budite ONLINE sa bankom

Više nije važno gde se nalazite, koliko je sati, kakvo je vreme napolju, da li je gužva u saobraćaju, ima li mesta na parkingu, da li ste otputovali ili vam se samo ne izlazi iz kuće.

Mi smo vaša online banka koju ne morate da vidite, koju ne morate da posetite, a uvek smo tu kad smo vam potrebni. 

Zbog nas ne morate da tražite parking, izlazite sa posla, uzimate slobodan dan, napuštate dom.
Mi smo online zbog vas, zbog vašeg vremena, pogotovu onog slobodnog. 

Bilo da želite da počnete da štedite, da aplicirate za kredit, karticu ili dozvoljeni minus, da plaćate ili primate novac iz inostranstva, sada možete SVE završiti klikom na našu eBanking aplikaciju, sajt ili u kontaktu sa našim Online centrom.

A za sve keš uplate i isplate, na raspolaganju su vam i dalje sve naše Zone 24/7 koje rade non-stop.
 

Pogledajte koje još usluge, kao fizičko lice, možete da obavite online, bez dolaska od banku:

Usluge koje možete obaviti preko web sajta
Otvaranje Total računa online

Ukoliko još uvek nemate Total račun, sve što vam je potrebno za otvaranje je 20 minuta vašeg vremena, lična karta i uređaj sa internet pristupom i kamerom (računar ili mobilni telefon, radi video identifikacije). 

Uz Total račun, dobijate i sve ostale online usluge, bez potrebe da dolazite u banku!

Pogledajte kako da otvorite račun online

Poljoprivredna gazdinstva čiji su nosioci fizička lica, mogu da otvore Total Agro račun.

Izmena ličnih podataka

Promenu svojih ličnih podataka možete uraditi online, kroz proces video identifikacije uz važeću ličnu kartu i telefon sa kamerom.

Potrebno je da sledite korake za izmenu ličnih podataka na sajtu i u delu razloga apliciranja obeležite izmenu podataka.

Podaci u pristupnici će biti izmenjeni nakon video razgovora sa našim savetnikom.

Izmenite lične podatke

Zakazivanje online sastanka sa savetnikom

Ukoliko želite da razgovarate sa našim savetnikom i da se više informišete o našim uslugama ili vam je potrebna pomoć i razjašnjenje nekih nedoumica, možete pozvati naš Online centar na 0112057000 u radno vreme ili zakazati sastanak preko našeg sajta.

Zakažite online sastanak - za fizička lica

Zakažite sastanak sa savetnikom za poljoprivredu - za poljoprivrednike

Zahtev za potvrde

Potrebna vam je potvrda od banke? 

Bilo da se radi o potvrdi o realizovanom nalogu, stanju računa, prometu po računu, o dugu po kreditu ili kreditnoj kartici, o zatvorenom računu, zatvorenom računu kreditne kartice i zatvorenom kreditu, pošaljite zahtev kroz internet bankarstvo ili putem našeg web sajta.

Potvrda će vam stići na e-mail u istom danu.

Podnesite zahtev za potvrdu

Usluge koje su vam na raspolaganju preko eBanking-a
Otvaranje Flex Štednje

Želite da štedite, a da novac možete da podignete kad god zatreba? 

Naša Flex štednja je deo Total računa, i vrlo brzo je možete aktivirati slanjem zahteva kroz eBanking aplikaciju.

Pogledajte kako da aktivirate Flex štednju

Realizacija dozvoljenog minusa (Flex minus) u visini 2 plate

Za hitne, nepredviđene situacije budite uvek spremni. Dozvoljeni minus u visini 2 plate je takođe deo Total računa

Kroz ebanking možete podneti zahtev, i dozvoljeni minus u visini od 2 plate će vam biti dostupan 12 meseci po izuzetnoj kamatnoj stopi od samo 9% (NKS). Za obnavljanje, nije potrebno da iskorišćeni limit izmirite. 

Pogledajte kako da podnesete zahtev za dozvoljeni minus

Podnošenje zahteva za novu karticu

Naša Mastercard® kartica je stvarno jedinstvena – u našim Zonama 24/7 sa njom možete da podižete i uplaćujete novac na svoje račune u dinarima i evrima do 5.000 evra dnevno. Takođe, imate 5 podizanja na bankomatima drugih banaka potpuno besplatno svakog meseca.

Ako još uvek nemate našu karticu, možete poslati zahtev za izdavanje putem eBanking aplikacije. Nova kartica stiže u roku od 10 dana na vašu kućnu adresi. Aktivirate je unosom sms koda koji ćete dobiti uz karticu, bez potrebe da dolazite u banku.

Pogledajte benefite i popuste koje vam donosi Mastercard® kartica.

Podnošenje zahteva za kredit za stanovništvo

Bilo da vam je potreban keš kredit, kredit za refinansiranje ili kredit za neku drugu potrebu, zahtev možete podneti putem eBanking aplikacije.

Samo popunite zahtev u delu Vaši zahtevi.

Otvaranje dodatnog računa

U okviru Total računa automatski dobijate račun u dinarima i evrima, a ukoliko vam je potreban račun u dodatnoj valuti, kao što su američki dolar i švajcarski franak, možete preko eBanking aplikacije poslati poruku banci sa zahtevom za otvaranje dodatnog računa.

Slanje zahteva za izmenu e-mail adrese ili broja mobilnog telefona

Promenili ste broj telefona ili e-mail adresu? 

Važno je da uvek imamo vaš aktivni broj telefona i e-mail adresu, kako bismo mogli da budemo vaša online bankarska podrška 24/7.

Potrebno je da popunite zahtev za izmenu podataka na eBanking aplikaciji. Naše kolege će vas ubrzo kontaktirati za verifikaciju podataka.

Usluge koje možete obaviti putem e-maila, kontaktom sa našim Online centrom
Devizna plaćanja u okviru banke po Kupoprodajnom ugovoru, Polisi osiguranja ili Ostavinskom rešenju

Za plaćanja po osnovu Ugovora o kupoprodaji, polisi osiguranja ili ostavinskom rešenju, potrebno je da ugovor, polisu ili rešenje pošaljete na e-mail srb.internitransfer@procredit-group.com i naše kolege će vam poslati nalog za plaćanje u Inbox vaše eBanking aplikacije, koju treba da autorizujete TAN kodom i plaćanje će biti izvršeno.

Devizna plaćanja i prilivi iz inostranstva

Ukoliko želite da platite letovanje, pošaljete novac porodici, ili želite da izvršite bilo koje drugo plaćanje ka inostranstvu, više nije potrebno da dolazite u banku, već to možete odraditi tako što ćete preuzeti formu naloga sa našeg sajta, popuniti i poslati na e-mail srb.infocentar@procredit-group.com

Pogledajte uputstvo za popunjavanje naloga za plaćanje ka inostranstvu

Naše kolege će vas dalje kontaktirati za verifikaciju naloga putem eBanking aplikacije.

Za prilive iz inostranstva primićete SMS poruku sa informacijom na koju adresu da pošaljete osnov priliva, kako bi vam novac bio na raspolaganju.
Svi prilivi na račun su besplatni, ukoliko novac stavite na štednju.

Izdavanje brisovnica

Pozovite Online centar na 011 2057 000 ili pošaljite mail na srb.kontakt@procredit-group.com ukoliko vam je potrebna brisovnica nakon otplate kredite. 

Brisovnica će u roku od nekoliko dana stići na vašu kućnu adresu.

Prijava za eBanking i mBanking

Ukoliko ste klijent banke, a nemate eBanking ili mBanking, možete se prijaviti preko našeg Online centra i to tako što: 

  1. Preuzmete, popunite i potpišete  Pristupnicu za eBanking i mBanking
  2. Očitate ili skenirate ličnu kartu ili pasoš
  3. Sve zajedno pošaljete sa svoje e-mail adrese, registrovane u banci, na e-mail  srb.kontakt@procredit-group.com
     

Ukoliko ste već koristite eBanking, a želeli biste da koristite i mBanking, dovoljno je da se ulogujete u eBanking aplikaciju i kroz opciju Vaši zahtevi (Pošalji zahtev) pošaljete poruku banci u kojoj ćete navesti model telefona koji koristite, platformu i broj mobilnog telefona. 

Nakon prijema zahteva, Online centar će vas kontaktirati za dalje korake.

Prevremeno zatvaranja kredita (u potpunosti ili delimično)

Sa registrovane mail adrese pošaljite mail na adresu srb.kontakt@procredit-group.com sa zahtevom za zatvaranje kredita u slobodnoj formi. 

Potvrda o zatvorenom kreditu će vam biti dostavljena na kućnu adresu.

Kod delimičnog zatvaranja  kredita, službenici će vas kontaktireti oko daljih koraka.

Zahtev za razoročenje oročene štednje kroz eBanking ili putem e-maila

Preuzmite zahtev za gašenje računa, popunite ga (obavezno navedite broj računa koji gasite) i potpisan zahtev za  gašenje računa dostavite sa registrovane e-mail adrese na  e-mail banke srb.kontakt@procredit-group.com

Račun će biti ugašen u skladu za vašim zahtevom.

Zahtev  za gašenje računa štednje je takodje moguće  podneti i preko  eBankinga (obavezno navedite broj računa koji gasite).
Nakon podnošenja zahteva u inbox vašeg eBankinga će vam stići dokument o gašenju računa.
Unesite TAN kod i potvrdite na taj način saglasnost za gašenje

Zahtev za promenu trajnog naloga (gašenje, izmena, nov, promena u vezi sa Polisom,...)

Pošaljite zahtev za Polisu ili zahtev za Trajni nalog na  mail adresu srb.kontakt@procredit-group.com (podaci koji su neophodni su: iznos, datum i broj računa)

Nakon podnošenja zahteva u inbox eBanking aplikacije će vam stići molba da potvrdite elemente polise/tajnog naloga.

Unesite Tan kod i potvrdite vašu saglasnost za realizaciju vašeg zahteva.

Blokada izgubljenih/ ukradenih kartica

Samo pozovite Online centar na 011 2057 000 i vaša kartica će biti blokirana

Korekcija Izveštaja Kreditnog biroa

Pošaljite nam zahtev za korekciju na srb.kontakt@procredit-group.com

Nakon sto izvršimo proveru u kontrolnom izveštaju KB i proverimo podatke pristupićemo korekciji podataka.

Gašenje tekućeg računa

Preuzmite zahtev za gašenje računa, popunite ga (obavezno navedite broj računa koji gasite) i potpisan zahtev za  gašenje računa dostavite na mail adresu banke srb.kontakt@procredit-group.com. Zahtev možete da se podnese i kroz eBanking aplikaciju.

Potrebno je da se pre gašenja vašeg računa sredstva podignu sa računa na bankomatu, a ukoliko je reč o iznosima manjim od 10.000 rsd u zahtevu za gašenje računa je moguće je navesti konkretan broj računa u drugoj banci, kako bismo novac prebacili sa računa koji gasite na neki drugi račun.

Nakon ugašenog računa u zakonski definisanom roku stići će vam na e-mail adresu Potvrda o ugašenom računu i Izveštaj naplaćenim naknadama (za prethodnih godinu dana).

Prijava zadržane kartice na bankomatima drugih banaka

Kontaktirajte nas telefonom na  broj 0112057000, sa informacijom  da je bankomat druge banke zadržao vašu karticu.

Banka će proveriti  status kartice i obavestiti drugu banku o blokiranoj kartici.

Nakon dobijanja obaveštenja iz druge banke, obavestićemo vas o lokaciji i vremenu preuzimanja vaše  kartice.

Keš uplate u dinarima i evrima

Keš uplate u dinarima i evrima

do 5.000 eur ProCredit karticom na bankomatu u Zoni 24/7, svaki dan
od 5.001 do 30.000 ProCredit karticom na bankomatu u Zoni 24/7, uz prethodno slanje maila na srb.najave.limiti@procredit-group.com ili pozivanje Online centra da vam jednokratno podigne limit na kartici
od 30.001 i više  Direktno u ekspozituri*, uz prethodnu najavu i zakazivanje termina dan ranije, pozivanjem Online centra ili e-mailom na srb.kontakt@procredit-group.com

 

Keš isplate u dinarima i evrima

do 5.000 eur ProCredit karticom na bankomatu u Zoni 24/7, svaki dan.
od 5.001 do 20.000 ProCredit karticom na bankomatu u Zoni 24/7, uz prethodno slanje maila na srb.najave.limiti@procredit-group.com ili pozivanje Online centra, dan ranije, da vam jednokratno podigne limit na kartici
od 20.001 i više Direktno u ekspozituri*, uz prethodnu najavu i zakazivanje termina dan ranije, pozivanjem Online centra ili e-mailom na srb.kontakt@procredit-group.com

Za keš uplate i isplate u američkim dolarima ili švajcarskim francima, neophodno je da dan ranije pozovete Online centar i zakažete termin.

*Keš uplate i isplate su moguće u sledećim ekspoziturama: Beograd- Milutina Milankovića17, Novi Sad - Cara Lazara, Kragujevac - Kneza Mihaila, Niš - Vizantijski Bulevar i Subotica, uz prethodnu najavu Online centru.