- Pristupite računima svoje firme bilo kad i bilo gde
- Proverite trenutno stanje na vašim računima
- Pregledajte, preuzmite ili odštampajte izvode sa računa
- Izvršite plaćanja ka dobavljačima u zemlji i inostranstvu
- Iskoristite znatno povoljnije provizije za domaća i ino plaćanja
- Kupite ili prodajte devize
- Proverite kursnu listu ProCredit banke
- Pratite svoje prilive i odlive sredstava
- Pregledajte promet za određeni period (spisak transakcija)
-
WEB SEM rešenje
-
Namenjeno malim i srednjim preduzećima, a može se koristiti na bilo kom uređaju (tablet, računar, telefon)
- Jednostavna prijava i dokumentacija
- Osnovne funkcionalnosti Dinarskih plaćanja i pregleda stanja
- Detalji o transakcijama po računu
- Omogućava štampu iz PDF-a (dozvoljava izvoz podataka u odredjenom formatu pdf, csv,xlsx)
- Pregled Izvoda (u domaćem platnom prometu)
- Autentifikaciju elektronskim sertifikatom ili korisničkim imenom i lozinkom (uz potvrdu plaćanja SMS OTP-om)
Klijent se loguje preko sajta banke i to na jedan od dva načina:
- Korisničkim imenom i lozinkom - korisničko ime kreira Halcom, a klijentu stiže na mejl, dok lozinku klijent preuzima u filijali
- Sertifikatom - i pored sertifikata klijentu je potrebna lozinka, a klijent se loguje na sledeći način:
- Klijentu se prilikom prijavljivanja na portal prvo otvara prozor u kome bira svoj sertifikat,
- Unosi PIN kod koji je dobio uz sertifikat,
- Nakon toga unosi lozinku
-
Halcom Personal/ Coorporate
-
Halcom Personal namenjen za rad sa više preduzeća i na više računara, bez dolaska u Banku, pružajući ažurne informacije.
- Domaća i Inostrana plaćanja
- Pregled stanja, prometa I Izvoda
- Izvoz naloga, prometne stavke, izvodi
- Imenik korisnika I njihovih računa
- Autentifikacija sertifikatom
- Udaljeno potpisivanje (pogledajte detaljnije ovde)
Korisni linkovi za pomoć pri korišćenju i instaliranju Halcom Personal rešenja:
-
Asseco OfficeBanking
-
OfficeBanking vam omogućava rad sa računima u svako doba dana, bez odlaska u banku
- Svi računi na jednom mestu
- Dinarska I devizna plaćanja
- Pravovremene i detaljne informacije o stanju na svakom od računa
- Informacije o dnevnim promenama na računu
- Jednostavno kreiranje novih i praćenje stanja tekućih naloga za plaćanje
- Obnova sertifikata putem aplikacije
Korisni linkovi i uputstva za korišćenje Asseco Office Banking rešenja:
Najčešća pitanja
-
Kako da aktiviram eBanking?
-
Novi klijenti
Prilikom otvaranja računa, u samom zahtevu označite da želite da koristite eBanking i odaberite željeno rešenje.
Postojeći klijenti
Za aktivaciju eBanking-a neophodno je da popunjenu i potpisanu pristupnicu za pravno lice prosledite na e-mail adresu srb.biznis.podrska@procredit-group.com.
Dalji koraci:
Ukoliko ste odabrali Web SME rešenje aktivacioni kodovi i dalje instrukcije vam stižu na e-mail adresu.
Ukoliko ste odabrali Halcom Coorporate ili Asseco OfficeBanking rešenje vaš savetnik će vas pozvati da dogovorite vreme i mesto preuzimanja kartice i čitača (ako ste isti poručili).
Vreme potrebno za izradu kartice je do 14 dana.
Internet sigurnost
Kada ste na internetu, potrebno je da posebno vodite računa o bezbednosti stranica kojima pristupate.