Zahtev za potvrdu banke | ProCredit Bank Skip to main content
Popunite zahtev za izdavanje potvrde banke
Fizičko ili pravno lice?

Naknada za izdavanje potvrde se naplaćuje automatski sa dinarskog računa u platnom prometu. Ukoliko nemate sredstva na poslovnom računu za automatsku naplatu naknade, molimo Vas da uplatite iznos na račun 220-111-50 sa pozivom na broj 710108/ (upisati matični broj). Ukoliko uplatu vršite sa računa druge banke, neophodno je da dokaz o uplati dodate u polje namenjeno za dokumente u nastavku.

Molimo Vas da uplatite iznos na račun broj 220-111-50 sa pozivom na broj 710108/ (upisati JMBG). Ukoliko uplatu vršite sa računa druge banke, neophodno je da dokaz o uplati dodate u polje namenjeno za dokumente u nastavku.

Molimo Vas da uplatite iznos na račun 220-111-50 sa pozivom na broj 710108/ (upisati matični broj). Ukoliko uplatu vršite sa računa druge banke, neophodno je da dokaz o uplati dodate u polje namenjeno za dokumente u nastavku.<

Zahtevi za potvrde podneti radnim danom do 13h biće realizovani istog dana do 15h.

Zahtevi za potvrde podneti radnim danom posle 13h biće realizovani sledećeg radnog dana do 10h.

Možete uneti više iznosa odjednom. Potrebno da uneti iznosi budu sa 2 decimale.
Ukoliko se potvrda izdaje za potrebe registracije vozila potrebno je uneti registarski broj vozila ili broj šasije.

Molimo Vas da za preuzimanja potvrde birate elektronski način dostave, osim u slučajevima kada je neophodno da istu lično preuzmete. Čuvajte svoje zdravlje i zaštitite druge.

Sve potvrde može preuzeti samo ovlašćeno lice ili lice sa posebnim ovlašćenjem.

Napomena: Ukoliko potvrdu preuzimate posle 14h molimo Vas da zakažete sastanak online.

Kliknite ovde za upload.
Dozvoljen je samo jedan dokument.
128 MB limit.
Tipovi dokumenata: jpg, jpeg, png, pdf.

Obaveštenje o obradi i zaštiti podataka o ličnosti

Korišćenje internet prezentacije Banke je moguće bez ostavljanja podataka o ličnosti. U slučaju da želite da se detaljnije informišete, prijavite ili koristite poslovne usluge Banke, na određenim delovima internet prezentacije Banke, moguće je dobrovoljno uneti sopstvene podatke o ličnosti.

Banka prikuplja, obrađuje, čuva i štiti podatke o ličnosti, u svrhu pripreme, zaključenja i izvršenja ugovora, ili postupanja po zahtevima podnetih putem kontakt formi na sajtu u svemu saglasno uspostavljenim načelima i zahtevima važećeg Zakona o zaštiti podataka o ličnosti, što je detaljno opisano kroz dokument “Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti ProCredit Bank” koji je dostupan na zvaničnoj internet prezentaciji Banke, kao i u poslovnim prostorijama Banke.