Mobilno bankarstvo
Uz mBankar mobilnu aplikaciju, banka vam je dostupna uvek i svuda.
Uz mBanking banka je uvek sa vama
Uz mobilnu aplikaciju mBankar bilo kada i bilo gde
- pogledajte stanje svih vaših računa
- plaćajte račune
- prebacujte novac sa jednog na drugi račun
- menjajte devize, po srednjem kursu do 1.000 evra mesečno u okviru Total paket računa
- koristite Instant plaćanje QR kodom
- pogledajte prethodne transakcije
- pratite transakcije karticama
- koristite šablone, za brža plaćanja
Biometrija - logovanje bez PINa, uz otisak prsta ili prepoznavanje lica
U mBanking aplikaciji od sada vam je dostupna i opcija logovanja i potvrde plaćanja, uz otisak prsta "Touch ID" (za Android, IOS i Huawei) ili prepoznavanje lica "Face ID" (za IOS), bez potrebe da unosite PIN.
Ukoliko imate telefon sa biometrijom, možete na brz način u aplikaciji mBankar aktivirati ovu uslugu i ne morate više brinuti da li ste zapamtili PIN.
Bitno je da znate
-
Koliko košta mBanking?
-
Korišćenje mBanking aplikacije je besplatno za sve korisnike.
A u okviru Total paket računa besplatno je prvih 10 transakcija.
U okviru Besplatnog i Osnovnog računa transakcije se naplaćuju po važećem cenovniku za fizička lica.
-
Kako da aktiviram mBanking?
-
Novi klijenti
Ako do sada niste bili klijent ProCredit banke, a želite da postanete, za mBanking se prijavljujete prilikom otvaranja računa.
Potrebno je da preuzmete aplikaciju, i dobićete aktivacione kodove za aktivaciju aplikacije.
Postojeći klijenti
Ukoliko već koristite eBanking, a želeli biste da koristite i mobilno bankarstvo, dovoljno je da se ulogujete u eBanking aplikaciju i kroz opciju Vaši zahtevi (Pošalji zahtev) pošaljete poruku banci u kojoj ćete navesti model telefona koji koristite, platformu i broj mobilnog telefona.
Nakon prijema zahteva, naše kolege iz Online centra će vam poslati sve instrukcije neophodne za aktivaciju mBankar aplikacije.
-
Kako da ponovo instaliram mBanking aplikaciju?
-
Ukoliko želite da ponovo aktivirate mBankar aplikaciju, potrebno je da skinete najnoviju verziju aplikacije i zahtevate nove aktivacione kodove pozivom telefona za podršku 011 201 3131 ili preko eBanking aplikacije.
-
Kako da koristim mBanking?
-
Pogledajte detaljno uputstvo kako da koristite mBanking
-
Kako da aktiviram biometriju?
-
Ukoliko prvi put aktivirate mBankar aplikaciju, nakon uspešne aktivacije, biće vam ponuđeno dugme kojim ćete moći da aktivirate biometriju.
Ukoliko ste već korisnik mBankar aplikacije, a vaš telefon podržava biometriju, možete da aktivirate biometriju tako što kliknete u donjem desnom uglu na: Više > Podešavanja > Sigurnost > Koristi biometriju
-
Ko ima pristup mojim biometrijskim podacima?
-
mBankar aplikacija koristi sačuvane podatke sa vašeg telefona i nema pristup vašim biometrijskim podacima.
Zbog vaše bezbednosti savetujemo da opciju biometrije aktivirate isključivo ako ste sačuvali svoje biometrijske podatke, ne i podetke drugih osoba koje imaju pristup vašem telefonu.
-
Da li mogu da koristim biometriju ukoliko opcija nije aktivirana na mom telefonu?
-
Ne. Potrebno je da mobilni telefon podržava opciju otisak prsta ili prepoznavanje lica, kao i da tu opciju koristite kako biste mogli da aktivirate biometriju na mBankar aplikaciji. Aplikacija koristi podatke koji se nalaze na telefonu.
-
Kako da potvrdim plaćanje kada je uključena biometrija?
-
U zavisnosti od uređaja i podešavanja, nakon što popunite nalog za plaćanje, birate opciju Nastavi, gde se prikazuje ekran sa pregledom plaćanja.
Nakon sto odaberete opciju Platiti - umesto ekrana za unos PIN-a prikazaće se opcija autorizacije plaćanja putem otiska prsta ili prepoznavanje lica.
-
Kako da isključim biometriju?
-
Opciju Biometrija možete da isključite kroz opciju Više > Podesavanja > Koristi biometriju > Onemogući biometriju.
Vršite instant plaćanja QR kodom
uz opcije IPS Skeniraj i IPS pokaži, na prodajnim mestima i online.
Pozovite tehničku podršku
011 201 3131
radnim danima 8-20h i subotom 8-13h.