Od sada možete ostati kod kuće i raditi sve sa nama ONLINE!

 

Dugo i posvećeno smo radili na tome da vam omogućimo da bezbedno, komforno i iz udobnosti svog doma obavljate sve poslove sa bankom, i to baš onda kad vama odgovara. 

 

Trenutna epidemiološka situacija sa COVID-19 je doprinela da taj proces u nekoj meri ubrzamo. U cilju eliminisanja mogućnosti širenja virusa, srećni smo što je došao momenat da sa Vama podelimo vest da od 30.11. sve poslove sa Vašom bankom možete obaviti isključivo online, bez dolaska u banku.


Bilo da želite da počnete da štedite, da aplicirate za kredit, karticu ili dozvoljeni minus, da plaćate ili primate novac iz inostranstva, sada možete SVE završiti klikom na našu aplikaciju za internet bankarstvo, sajt ili u kontaktu sa našim Infocentrom.

 

Za keš uplate i isplate, na raspolaganju su Vam i dalje sve naše Zone 24/7 koje rade non-stop.

 

Evo koje su to sve usluge koje, kao fizičko lice,  možete obaviti online, bez dolaska od banku:
 


sajt   Usluge koje možete obaviti preko web sajta 

 

 

1. Otvaranje Total računa online, preko našeg web sajta 


Ukoliko još uvek nemate Total račun, sve što Vam je potrebno za otvaranje je 20 minuta Vašeg vremena, lična karta i uređaj sa internet pristupom i kamerom (računar ili mobilni telefon, radi video identifikacije). 

Uz total račun, dobijate i sve ostale online usluge, bez potrebe da dolazite u banku!

 

Pogledajte koje Vam sve benefite donosi Total račun

 

 

2. Zakazivanje online sastanka sa savetnikom


Ukoliko želite da razgovarate sa našim savetnikom i da se više informišete o našim uslugama ili Vam je potrebna pomoć i razjašnjenje nekih nedoumica, možete pozvati naš Info centar na 0112057000 u radno vreme ili zakazati sastanak preko našeg sajta odabirom opcije Zakazivanje sastanka u opciji Razlog obraćanja.

 

 

3. Zahtev za potvrde 


Potrebna Vam je potvrda od banke? 


Bilo da se radi o potvrdi o realizovanom nalogu, stanju računa, prometu po računu, o dugu po kreditu ili kreditnoj kartici, o zatvorenom računu, zatvorenom računu kreditne kartice i zatvorenom kreditu, pošaljite zahtev kroz internet bankarstvo ili putem našeg web sajta.

 

Potvrda će Vam stići na e-mail u istom danu.

 


internet bank   Usluge koje su Vam na raspolaganju preko Internet bankarstva

 

 

4. Otvaranje Flex Štednje 


Želite da štedite, a da novac možete da podignete kad god zatreba? 

Naša Flex štednja je deo Total paketa, i vrlo brzo je možete aktivirati slanjem zahteva kroz aplikaciju za internet bankarstvo.

 

Pogledajte zašto je naša Flex štednja jedinstvena na tržištu
 

 

5. Realizacija dozvoljenog minusa (Flex minus) u visini 2 plate


Za hitne, nepredviđene situacije budite uvek spremni. Dozvoljeni minus u visini 2 plate je takođe deo Total računa. 


Kroz aplikaciju za internet bankarstvo možete podneti zahtev, i dozvoljeni minus u visini od 2 plate će Vam biti dostupan 12 meseci po izuzetnoj kamatnoj stopi od samo 9% (NKS). Za obnavljanje, nije potrebno da iskorišćeni limit izmirite. 

 

Pogledajte detalje i Reprezentativni primer za Flex minus
 

 

6. Zahtev za novu karticu


Naša Mastercard© kartica je stvarno jedinstvena – u našim Zonama 24/7 sa njom možete da podižete i uplaćujete novac na svoje račune u dinarima i evrima do 5.000 evra dnevno. Takođe, imate 5 podizanja na bankomatima drugih banaka potpuno besplatno svakog meseca.

 

Ako još uvek nemate našu karticu, možete poslati zahtev za izdavanje putem aplikacije za internet bankarstvo. Nova kartica stiže u roku od 10 dana na Vašu kućnu adresi. Aktivirate je unosom sms koda koji ćete dobiti uz karticu, bez potrebe da dolazite u banku.

 

Pogledajte benefite i popuste koje Vam donosi Mastercard© kartica.

 

7. Zahtev za  kredit za stanovništvo

 

Bilo da Vam je potreban keš kredit, kredit za refinansiranje ili kredit za neku drugu potrebu, zahtev možete podneti putem internet bankarstva. 

 

Samo popunite zahtev u delu Vaši zahtevi.
 

 

8. Otvaranje dodatnog računa


U okviru Total računa automatski dobijate račun u dinarima i evrima, a ukoliko Vam je potreban račun u dodatnoj valuti, kao što su američki dolar i švajcarski franak, možete poslati poruku banci sa zahtevom za otvaranje dodatnog računa preko internet bankarstva.
 

 

9. Zahtev za izmenu e-mail adrese ili broja mobilnog telefona


Promenili ste broj telefona ili e-mail adresu? 


Važno je da uvek imamo Vaš aktivni broj telefona i e-mail adresu, kako bismo mogli da budemo Vaša online bankarska podrška 24/7.

 

Potrebno je da popunite zahtev za izmenu podataka na aplikaciji za internet bankarstvo. Naše kolege će Vas ubrzo kontaktirati za verifikaciju podataka.

 


infocentar   Usluge koje možete obaviti putem e-maila, kontaktom sa našim Infocentrom

 

 

10. Devizna plaćanja u okviru banke po Kupoprodajnom ugovoru, Polisi osiguranja ili Ostavinskom rešenju


Za plaćanja po osnovu Ugovora o kupoprodaji, polisi osiguranja ili ostavinskom rešenju, potrebno je da ugovor, polisu ili rešenje pošaljete na e-mail srb.internitransfer@procredit-group.com i naše kolege će vam poslati nalog za plaćanje u Inbox Vaše aplikacije za internet bankarstvo, koju treba da autorizujete TAN kodom i plaćanje će biti izvršeno.

 

 

11. Devizna plaćanja i prilivi iz inostranstva

 

Ukoliko želite da platite letovanje, pošaljete novac porodici, ili želite da izvršite bilo koje drugo plaćanje ka inostranstvu, više nije potrebno da dolazite u banku, već to možete odraditi tako što ćete preuzeti formu naloga sa našeg sajta, popuniti i poslati na e-mail srb.infocentar@procredit-group.com

 

Pogledajte uputstvo za popunjavanje naloga za plaćanje ka inostranstvu.


Naše kolege će Vas dalje kontaktirati za verifikaciju naloga putem internet bankarstva.


Za prilive iz inostranstva primićete SMS poruku sa informacijom na koju adresu da pošaljete osnov priliva, kako bi Vam novac bio na raspolaganju.
Svi prilivi na račun su besplatni, ukoliko novac stavite na štednju.

 

 

12. Izdavanje brisovnica

 

Pozovite Infocentar na 0112057000 ili pošaljite mail na srb.kontakt@procredit-group.com ukoliko Vam je potrebna brisovnica nakon otplate kredite. 

 

Brisovnica će u roku od nekoliko dana stići na Vašu kućnu adresu.

 

13. Prijava za internet i mobilno bankarstvo

 

Ukoliko ste klijent banke, nemate internet ili mobilno bankarstvo, možete se prijaviti preko našeg Infocentra i to tako što: 

 

  1. preuzmete, popunite i potpišete Pristupnicu za elektronsko bankarstvo 
  2. očitate ili skenirate ličnu kartu ili pasoš
  3. sve zajedno pošaljete sa svoje e-mail adrese, registrovane u banci, na e-mail  srb.kontakt@procredit-group.com

 

Ukoliko ste već koristite internet bankarstvo, a želeli biste da koristite i mobilno bankarstvo, dovoljno je da se ulogujete u internet bankarstvo i iz aplikacije i kroz opciju Vaši zahtevi (Pošalji zahtev) pošaljete poruku banci u kojoj ćete navesti model telefona koji koristite, platformu i broj mobilnog telefona. 

Nakon prijema zahteva, Infocentra će vas kontaktirati za dalje korake.

 

Keš  uplate u dinarima i evrima
do 5.000 eur ProCredit karticom na bankomatu u Zoni 24/7, svaki dan
od 5.001 do 30.000 ProCredit karticom na bankomatu u Zoni 24/7, uz prethodno slanje maila na srb.kontakt@procredit-group.com ili pozivanje Infocentra da Vam jednokratno podigne limit na kartici
od 30.001 i više  Direktno u ekspozituri*, uz prethodnu najavu i zakazivanje termina dan ranije, pozivanjem Infocentra

 

Keš isplata u dinarima i evrima
do 5.000 eur ProCredit karticom na bankomatu u Zoni 24/7, svaki dan
od 5.001 do 20.000 ProCredit karticom na bankomatu u Zoni 24/7, uz prethodno slanje maila na srb.kontakt@procredit-group.com ili pozivanje Infocentra, dan ranije, da Vam jednokratno podigne limit na kartici
od 20.001 i više Direktno u ekspozituri*, uz prethodnu najavu i zakazivanje termina dan ranije, pozivanjem Infocentra

Za keš uplate i isplate u američkim dolarima ili švajcarskim francima, neophodno je da dan ranije pozovete Infocentar i zakažete termin.

*Keš uplate i isplate su moguće u sledećim ekspoziturama: Beograd- Milutina Milankovića17, Novi Sad - Cara Lazara, Kragujevac - Kneza Mihaila, Niš - Vizantijski Bulevar i Subotica, uz prethodnu najavu Infocentru.

 

Od sada možete obaviti većinu poslova sa nama ONLINE!

 

Dugo i posvećeno smo radili na tome da vam omogućimo da bezbedno, komforno i bez napuštanja svojih poslovnih prostorija obavljate poslove sa bankom, i to baš onda kad vama odgovara. 

 

Trenutna epidemiološka situacija sa COVID-19 je doprinela da taj proces u nekoj meri ubrzamo.

 

U cilju eliminisanja mogućnosti širenja virusa, srećni smo što je došao momenat da sa Vama podelimo vest da smo proširili listuusluga koje od 30.11.2020.  možete obaviti online, bez dolaska u banku.

 

Za keš uplate i isplate, na raspolaganju su Vam i dalje sve naše Zone 24/7 koje rade non-stop.

 

Evo koje su to sve usluge koje, kao pravno lice,  možete obaviti online, bez dolaska od banku:
 

sajt  Usluge koje možete obaviti preko web sajta 

 

 

1. Zakazivanje online sastanka sa savetnikom


Ukoliko želite da razgovarate sa našim savetnikom i da se više informišete o našim uslugama ili Vam je potrebna pomoć i razjašnjenje nekih nedoumica, možete pozvati naš Info centar na 0112057000 u radno vreme ili zakazati sastanak preko našeg sajta.

 

 

2. Zahtev za potvrde 


Potrebna Vam je potvrda od banke? 
Pošaljite zahtev kroz  putem našeg web sajta izborom opcije "Potvrda" u polju "Razlog obraćanja".

Potvrda će Vam stići na e-mail u istom danu.

 

infocentar  Usluge koje možete obaviti putem e-maila, kontaktom sa našim Infocentrom

 

 

3. Otvaranje računa i izmene po računu za pravna lica
 

Kako bi otvorili račun za pravna lica potrebno je da popunite zahtevkarton deponovanih potpisa 

dokumentaciju neophodnu za otvaranje računa pošaljite na e-mail srb.biznis.podrska@procredit-group.com

Naš savetnik će vas kontaktirati i predložiti termin za potpisivanje dokumentacije u ekspozituri.

 

Za izmene po računu, pošaljite dokumentaciju na e-mail srb.biznis.podrska@procredit-group.com

Kolege će vas kontaktirati za verifikaciju promenjenim podataka.


Uz račun za pravna lica, dobijate e-banking (dinarski i devizni) i Mastecard© Business karticu

Pogledajte više o računima za pravna lica

 

 

4. Izdavanje Mastercard© Business trip kartice
 

MasterCard Business trip kartica omogućava da podignete novac za službeni put, isplatite akontaciju ili uplatite efektivu po osnovu povraćaja sa službenog puta. 

Transakcije su moguće samo u EUR valuti. Dnevni limit je 5.000 EUR u našim Zonama 24/7, do 10 transakcija.

Pogledajte sve benefite Mastercard© business trip kartice

 

 

5. Registracija menica

 

Za registraciju menica popunite Zahtev za registraciju menica i potpišite elektronskim potpisom. 


Nakon toga pošaljite sa skeniranim menicama, koje želite da registrujete,  na e-mail srb.registar.menica@procredit-group.com

 

 

6. Izdavanje brisovnica

 

Pozovite Infocentar na 0112057000 ili pošaljite mail na srb.kontakt@procredit-group.com ukoliko Vam je potrebna brisovnica nakon otplate kredite. 

Brisovnica će u roku od nekoliko dana stići na Vašu adresu.

 

 


 

Keš  uplate u dinarima i evrima
do 5.000 eur ProCredit karticom na bankomatu u Zoni 24/7, svaki dan
od 5.001 do 30.000 ProCredit karticom na bankomatu u Zoni 24/7, uz prethodno slanje maila na srb.kontakt@procredit-group.com ili pozivanje Infocentra da Vam jednokratno podigne limit na kartici
od 30.001 i više  Direktno u ekspozituri*, uz prethodnu najavu i zakazivanje termina dan ranije, pozivanjem Infocentra

 

Keš isplata u dinarima i evrima
do 5.000 eur ProCredit karticom na bankomatu u Zoni 24/7, svaki dan
od 5.001 do 20.000 ProCredit karticom na bankomatu u Zoni 24/7, uz prethodno slanje maila na srb.kontakt@procredit-group.com; ili pozivanje Infocentra, dan ranije, da Vam jednokratno podigne limit na kartici
od 20.001 i više Direktno u ekspozituri*, uz prethodnu najavu i zakazivanje termina dan ranije, pozivanjem Infocentra

Za keš uplate i isplate u američkim dolarima ili švajcarskim francima, neophodno je da dan ranije pozovete Infocentar i zakažete termin.

*Keš uplate i isplate su moguće u sledećim ekspoziturama: Beograd- Milutina Milankovića17, Novi Sad - Cara Lazara, Kragujevac - Kneza Mihaila, Niš - Vizantijski Bulevar i Subotica, uz prethodnu najavu Infocentru.

 

video poziv

 

 

Ukoliko ipak dođete do naše Zone 24/7 i niste sigurni kako da obavite određenu transakciju, možete stupiti u kontakt sa našim savetnicima putem video poziva, preko uređaja u zoni,

radnim danima od 8-20h,

i subotom od 9-12h.


Zone su povezane video vezom sa našim kolegama, koji će Vam pomoći da završite sve što Vam treba.