Skip to main content

Saznajte zašto ste u digitalnoj banci uvek (prvi) na redu

Danas retko kada otvorimo enciklopediju, jer je informaciju lakše pronaći u dva klika putem telefona. Čak je i Enciklopedija Britanika, jedna od najsveobuhvatnijih svetskih enciklopedija, prestala da se objavljuje u štampanoj verziji, i u potpunosti postala online. Međutim, kada je bankarstvo u pitanju mnogi i dalje imaju strahove ili dileme da pređu na online. Kao najčešći razlog za  brigu ljudi navode da je tradicionalan bankarski pristup sigurniji. Da li je to tačno? Odgovor je NE. Digitalno bankarstvo je jednako sigurno, baš kao i tradicionalno, te donosi dosta pogodnosti! A zašto je tako, saznajte u nastavku teksta.

Šta je digitalno bankarstvo?

Digitalno ili online bankarstvo je kada se banka prilagođava vama i vašem vremenu. Jednostavnije rečeno – bankarske usluge su vam dostupne uvek i svugde, u svakom trenutku. Koristite ih onda kada vama odgovara. Nije bitno da li ste kod kuće, na poslu ili letujete u Grčkoj – sve što vam je potrebno jeste telefon (tablet ili laptop) i sigurna internet konekcija. Sve radite u realnom vremenu i uvek ste prvi u redu, jer šalteri ne postoje! Uz dva klika prebacujete novac sa tekućeg na devizni, komunalije plaćate putem eBankinga, a možete čak otvoriti i račun online. 

Na ovim prostorima digitalno bankarstvo još nije postalo standard, kao na Zapadu, pa ne čudi što mnogi imaju brojna pitanja ili nedoumice. Ipak, živimo brzo, uz posao, porodicu i sve dodatne obaveze, poslednje što nam treba je čekanje kako bismo platili ratu kredita. Ako nam je tehnologija olakšala mnogo toga u životu, zašto bismo sa bankom i dalje ostali na „vi“? Digitalno bankarstvo je brže, jednostavnije, lakše, a jednako sigurno kao i tradicionalan bankarski pristup. Razlika je u korisničkom iskustvu, a jednom kada osetite komfor koji pruža online banka teško da ćete poželeti da se vratite na staro.

Kako funkcioniše digitalno bankarstvo? 

Razvojem interneta i tehnologije promenili smo svoj način razmišljanja i dobili pristup novim uslugama, a jedna od njih je i digitalno bankarstvo. Tehnologija i internet su svakako oduvek imali uticaja na bankarske usluge, ali se u poslednjih par godina sve drastično ubrzalo. U dvadestprvom veku vreme je najvredniji poklon i upravo zbog toga dolazi do velikih promena – nekada se klijent prilagođavao banci, a sada se banka prilagođava klijentu. Digitalno bankarstvo pruža iste usluge kao i ono tradicionalno, ali uz dodatne pogodnosti, a najočiglednija je upravo ušteda vremena. Da bi sve funkcionisalo kako treba potreban vam je telefon i dobra internet konekcija. U suštini, sajt banke kao i dodatne aplikacije poput mobilnog i internet bankarstva zamenjuju poslovnicu i fizički kontakt, pa banku imate na dlanu! 

Koje mogućnosti pruža?

Online otvaranje računa

Recite zbogom čekanju u redovima i potpisivanju gomile papira, jer račun u ProCreditu otvarate iz udobnosti svoga doma, za samo 10 minuta uz pomoć video identifikacije. Sve što vam je potrebno jeste lična karta ili pasoš, mobilni telefon i stabilna internet konekcija! Postupak otvaranja računa je jednostavan, brz i sasvim sigurno pozdan. A kako izgleda ceo postpak saznajte ovde.

Mobilno i internet bankarstvo 

Uz mobilno i interenet bankarstvo banka vam je dostupna baš uvek i baš svuda! Najbolje od svega je što je aplikacija potpuno besplatna, a možete je preuzeti sa Apple store-a, Google Play prodavnice ili sa Huawei AppGallery aplikacije.  Obećavamo, aplikacija mBankar se lako koristi, a sve ostalo što je bitno da znate pronađite ovde.

Internet bankarstvo funkcioniše slično kao i aplikacija mBankar, s tim da pruža dodatne mogućnosti, a koje su proverite ovde

Štednja

Štednja u slamarici je prošlost, a kasica-prasica je passé. Savršen vid štednje postoji, a zove se Flex štednja. Digitalna banka je flexibilna, te tako pruža mogućnost štednje bez minimalnog iznosa, ali i bez dolaska u banku! Ovaj tip štednje je sličan oročenoj, s tim da imate mogućnost da dodajte i podižete novac kad god vam je potreban. Najbolje od svega je što sve to radite preko svog telefona. Sve vam ovo zvuči interesantno, no i dalje niste sigurni zašto bi trebalo da odaberete Flex štednju u ProCredit banci? Odgovori vas čekaju ovde.

Website forme – podnošenje zahteva, prigovora 

Već smo naveli da zahteve možete podneti kroz eBanking, ali to možete uraditi i putem našeg sajta. Ne morate više trčati u poslovnicu da piste proverili da li možete dobiti kredit, jednostavno podnesite zahtev preko sajta i dobićete odgovor putem mejla ili poziv od naših kolega iz Online centra. Imate neku zamerku? Podnesite prigovor, objasnite nam vaš problem, a mi vas uveravamo da ćete odgovor dobiti u što kraćem roku, te da ćemo se potruditi da vaš problem rešimo!

Društvene mreže

Ko kaže da su aplikacije poput Instagrama i Fejsbuka samo za pronalaženje modne inspiracije, zabave i razmenu poruka sa prijateljima, taj sigurno nije klijent ProCredit banke. Kada kažemo da smo 100% online banka mi to i mislimo. Zbog toga smo vam dostupni i na svim društvenim mrežama 24 sata dnevno. Pošaljite nam poruku, a odgovor stiže brže nego što mislite! Takođe, tu je i naš Viber community gde redovno možete pratiti sve novosti koje pruža online banka.

Mobilni novčanik

Banka na dlanu? Ne, to nije neki SF film, niti metafora. To je realnost. Možda smo dosadni, ali ponovićemo još jednom – sve što vam je potrebno da biste bili klijent digitalne banke jesu telefon i internet, a sigrni smo da to imate, čim čitate ovaj tekst. Mogućnosti koje vam pruža online banka zaista su fantastične, a jedna od njih je i plaćanje vašim mobilnim telefonom. Zaboravite na novčanike i traženje odgovarajuće kartice, jer uz Apple Pay i Google Pay to obavljate brzo, jednostavno, elegantno i kako ono kažu „Like a PRO!“.

Plaćanja QR kodom

Jesmo li već rekli koliko je mBankar aplikacija laka za korišćenje i koje sve mogućnosti pruža? Eh… zaboravili smo da vam pomenemo jednu strava opciju, a to je plaćanje QR kodom! Kako? Pa lepo – prislonite, skenirate i gotovo! U ProCreditu na ovaj način možete plaćati račune, ali i da plaćate na bilo kom prodajnom mestu sa IPS oznakom i to do 300.000 RSD. Za sve one koji nisu toliko upozanti sa ovim načinom plaćanja informacije se kriju ovde.

Online centar

Ipak ste od onih koji veruju da je lakše pojasniti sve kroz telefonski razgovor? Nikakav problem, jer tu je naš Online centar.

Šta da radite ako se problem pojavi baš u nedelju? Ne brinite, već smo vam rekli da smo dostupni na svim društvenim mrežama 24/7 – i da, to znači i nedeljom!

Zone 24/7

Nekada valja i prošetati, a keš i pored svih gedžeta i napretka tehnologije i dalje nije prošlost. U našim Zonama 24/7 možete samostalno i komforno obaviti sve poslove sa bankom.  Kliknite ovde i pogledajte koji uređaji su vam na raspolaganju 24/7 dnevno!

Pa sad…ako sve ovo nije bilo dovoljno da vas ubedimo da je baš digitalno bankarstvo ono što vam treba… onda vam savetujemo da ovaj tekst pročitate ponovo i to onda kada negde budete čekali u redu.