Telefonsko bankarstvo

 
Koristite usluge banke pozivanjem Info Centra, putem SMS-a ili mobilnog telefona – u pokretu, od kuće ili gde god da se zateknete.  
 
Pozivom na broj 0 700 700 000 ili 011/205-70-00 (za pozive iz inostranstva i sa mreža mobilnih operatera) na raspolaganju Vam je Infocentar ProCredit banke, za sve vrste informacija o banci i uslugama koje pruža.
http://www.procreditbank.rs/upload/images/slusalica.png
 
 
Lične informacije možete dobiti uz svoj LIB (lični identifikacioni broj):
 
  • provera stanja na računu 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji

  • prijava nestanka i blokade platnih kartica

  • informacije o srednjem kursu Evra

  • vrednost šestomesečnog Euribora

  • odgovor na pitanja o:
    - prilivima/odlivima po računima
    - raspoloživim/rezervisanim sredstvima po kreditnoj kartici
    - kreditima, iznosu za uplatu (rati kredita), pozivu na broj za uplatu i slično.

 
LIB možete dobiti u svakoj ekspozituri ProCredit banke, a cela procedura se završava momentalno, na licu mesta.