Kompletna bankarska usluga za stanovništvo

 
U poslovanju sa stanovništvom, cilj ProCredit banke je da omogući zaokruženu i kvalitetnu uslugu. Zato, u osnovi svega su jednostavne, razumljive vrste štednje, savremeni i efikasni vidovi novčanih transakcija i kreditni proizvodi kojima se rešavaju važna životna pitanja.

Insistiranje na kvalitetu usluga podrazumeva i stalna unapređenja postojećih i uvođenje novih, inovativnih kanala pružanja usluga, koji su objedinjeni u jedinstvenoj platformi pod nazivom eBankar.

Istovremeno, kvalitet za nas znači i stručnost, ljubaznost i spremnost naših zaposlenih da u direktnoj, otvorenoj komunikaciji, zajedno sa klijentima pronađu najbolja rešenja za njihove finansijske potrebe.

Na taj način, od osnivanja 2001. godine uspeli smo da dostignemo broj od preko 280.000 klijenata, čije se poverenje u naš provereni nemački model poslovanja ogleda i u više od 270 miliona evra depozita.

ProCredit banka je u svom poslovanju posvećena stalnoj edukaciji građana, kao i njihovom objektivnom informisanju o različitim finansijskim uslugama koje su im dostupne na našem tržištu.

Tim povodom, pozivamo Vas da posetite i novu internet stranicu Narodne banke Srbije -
www.tvojnovac.nbs.rs - posvećenu upravo potpunijem informisanju građana o različitim finansijskim proizvodima i uslugama. Takođe, na raspolaganju Vam je i naša sekcija Savetnik ProCredit banke, ukoliko želite da na jednom mestu pronađete objašnjenja i informacije o bankarskim uslugama i odgovore na najčešće nedoumice.